دشان: مسئول شکست من هستم

دشان: مسئول شکست من هستم


دیدیه دشان، سرمربی فرانسه پس از شکست 1-0 مقابل آلبانی، عنوان کرد که مسئولیت این شکست با اوست.


 

به گزارش "ورزش سه"،میزبان یورو 2016 پس از شکست خانگی تحقیر آمیز 4-3 مقابل بلژیک، حال مقابل آلبانی، دومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد و دشان، خودش را مقصر این نتایج می‌داند.

او گفت:" مقابل بلژیک، با حریفی بازی کردیم که نسبت به ما برتری داشت و عملکرد خوبی داشت.سطح آنها خیلی بالا بود. ولی مقابل آلبانی،با حریفی با تمرکز بالا روبرو بودیم. خیلی عصبانی و ناراحتم زیرا مسئول این شکست من بودم. من بازیکنان و سیستم را انتخاب کردم . برای آنالیز بازی زمان خواهم گذاشت ولی شرایط خیلی به نفع ما نیست. تیم ما عطش کافی نداشت که این موضوع اصلا قابل قبول نیست. راجع به بازیکنان قضاوتی نمی‌کنم ولی از لحاظ روحی روانی،وضعیت خوبی نداشتیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394برچسب:, | 13:20 | نویسنده : امیررضا خضرلو |